Nurss34
Bisey diyimmi hiç hiçbir şey yapma beklentiye girmeyin ne zamn beklentiye girilmedimi şaak ozamn oluyir ben 2 kere hamile kaldım 6 ay korundum sonra yapmaya çalıştık olmadi doktora gittim soğan suyu folk asit nevarsa denedim olmadı aşılama rahim filmi çektim en son sonra dedimki olmuyorsa olmuyor dedim bıraktım ozamn hamile kaldım ama ilki düşük oldu isyeeinde ağır kaldırmıştır ve hamile olduğumu bilmiyorumdm ilkti neyse düşükten 5 ay sonrada tekrar hamile kaldimki o sirda psikolojim çok bozuktu unutmak için ilk dusugu ise girdim kariyer yapayım dedim ozamn olmus ve şuan 4 aylik gebeym nasip cidden hersey üstüne düştükçe olmuyor He şu doktora görünün kadın Doğuma sorun var mı yok mu bilin