taha_yavuzun_annesi Sezeryan veya normal doğumla alakalı değil sütün gelmemesi,ben normal yaptım ama benimki de geç geldi.Ben de çok üzüldüm o süre zarfında ama bir haftaya kadar geliyor hiç endişe etmeyin,sürekli emzirmeye çalışın tutmasa da bebek,kanalları açsın