Kızlar bilen cevaplayabilir mi lütfen? 2021 yılı içerisinde 99 gün sigortalılık günüm var. İşten kendi isteğimle istifa ettim, 4 gün sonra ise hamile olduğumu öğrendim. Bu yukarıda bahsettiğiniz 90 gün şartı bana uyuyor ama diğer şartları bilmiyorum. Bende bu bahsedilen doğum parasını alabiliyor muyum? Yoksa bu doğum parasından sadece çalışan ve hamileliğinin sonuna doğru geçici izne çıkan anneler mi faydalanabiliyor?