PoyrazAlim Ylz_ dilek pınara gidiyorum, zaten mesai saatleri dışında gittiğimiz zaman ebeler doğum yaptırıyormuş aliye hanımı istersen ek 600+tl para veriliyomuş çağırmak için
Ylz_ Aysenuray Sadullah beyin kardeşi de çocuk doktoru çok iyiymiş diye duydum Feyzullah sanırım ismi
akgunbirsen Arkadaşım gitti çok memnundu. Bende o hastanede doğum yapacağım ama doktorum dışarıdan, anlaşması o hastane ile.
Ylz_ PoyrazAlim icapçı olma durumunda mesai saati dışı olsa bile gelmesi gerekiyor diye biliyorum. Hastanede nöbetçi doktor olmayacak mı