Nazersaylis 23 haftalığım. Geçen hafta gitmiştim kontrole 400 Gr ve normal dedi. 560 daha normaldir 😂 ama bunu doktorunuz söylemiştir herhalde. Benim doktorum her muayenede kilosunun boyunun ense kalınlığı vs vs işte bunların normal olup olmadığını ben sormadan söyler. He birde nasıl kilo aldiriyosunuz bu çocuklara ya 😂