Merhba kızlar,
5+1 hamileyim. bugun tahlillerim sonucunda tsh (troid hormonum) 6′ya yakın çıktı. Troid hormonum yavaş çalışıyormuş. Doktorum cok acil dahiliyeye yönlendirdi bebegın zihinsel gelişimini etkileyecegnı hemen tedavi edilerek 2,5 altına düşürülmesi gerektiğini söyledi. Böyle bi durumla karşılaşan varmı ? Çok üzgünüm…