Valla son bi kaç gündür bnde tv de sürekli hamile aşı olmadıgı için ölen anneleri görüyorum korkmuyomuyum korkuyorum peki olmaktan korkmuyomuyum ondan daha çok ya bişi olursa çocuğuma tammm ilk olunduğunda olmayabilir ama ilerleyen zamanlarda basımıza ne iş çıkar bilmiyoruz sonuçta biri Alman biri Çin asısı sıkıntılı ülkeler kaldıki tvler hep aşı olmayanların ya ölümünü yada hastalığı nasıl atlattığını vs ni gösteriyor peki olanlardan hiç mi kötü olan etkilenen rahatsızlanan yok onun haberi neden olmuyo
Geçen izlediğim haberde rahmetli olan anne hemşireymiş bir sağlıkçı olarak neden karşı aşıya 🧐
Bu akşam izlediğim ise bir öğretmen
çok kafam karışıyor çokk