balkupummm 5+5 im, benim de iki güne kadar iştahsızlık sorunum yoktu 🤦🏻♀️ Kahvaltı zorluyorum peynir yumurta falan yiyorum ama öğlen ve akşam canım istemiyor, zorla yoğurt yiyorum sen de öyle yap sevdiğim meyvelerden yiyorum. Akşam vicdan yaptım bebek için😔 zorla da olsa eşim tost yaptı yedim. Umarım en kısa sürede düzeliriz