Buketiniz29 19haftalik.hamileyim.kendimi.sildigimde çok açık pembe bir akıntı vardı ama hemen rengi değişti acaba bişey varmıdır ağrım yok sancım yok idrarım normal kanama.falan yok
Boncuk123 Buketiniz29 isterseniz bi acile görünün yada doktorunuza haber verin. Burada ne desek boş olur 🙏🌸
Deniz1996 Buketiniz29 canim bende de oldu .pembe kendimi sildiyimde sonra kahve rengine donusdu .Ben giddim doktora pruloton depot yazdi haftada bir .Bir sey yok soyledi.Birde siz bebekin cinsiyyeti bellimi?
Deniz1996 Buketiniz29 2-3 gun once boyle post bende acdim.Korkmayin kendinizi uzmeyin bosuna.Sag salamet kucaqiniza alirsinizin bebisinizi
Deniz1996 Buketiniz29 canim erkek bebek annelerinde cok zaman oyle akinti olurmus oyle soyledi bana doktor
Buketiniz29 Güzel anneler hastaneye doktoruma gittim hiç bişey yok şükürler olsun herşeyi normal rahimin tertemiz kanama diye bişey yok akıntı olurmuş zaten..
Izelecren Buketiniz29 bendede oldu 29.haftada ilk etapta pembeydi sonra kahverengiye dönüp kayboldu çok korktum erkenden doğuruyorum diye ama herşey çok normal çıktı çok şükür..benimde oğluşum oluyor..bir çok nedeni olabilir korkulucak bir şey yok herşeyin gayet iyi demişti doktorum bana.