Kykcirem 02Zehra23 34+3 iken kontrole gitmiştim bebeğimin kilosu 2736 gr boyu 48 cm Di. Bugün geceyarısı itibariyle 35. Haftama giriyorum inşallah🙏💖🤰❤️💃😍
18minacns 35+5 de gittim 2729 gr dedi 29 eylül tam 38 hafta oluyorum kontrol için gün verdi bu gidişimde sezeryan için net gün vericek 38i doldur sezeryana alalım dedi yani 38+ kaç olmam gerek acaba 🤷🏻♀️
Kykcirem 02Zehra23 🙈🙈 Ay bakalım sağlıcakla gelsinler de. Benim gebelik şekerim var ve 2 hafta önden gidiyor bebeğim inşallah normal kiloda doğar🙏🙏💖💖
02Zehra23 rabiakryl Yok ne bulursam yiyorum 🥰3 ana öğün yapıyorum aralarda canım Ne isterse ama benim için iyi olmadı 20 kilo aldm🙈
rabiakryl 02Zehra23 ilk hamileliğimde bende tam 20 kilo aldım hepsi gidiyor merak etme bebek sağlıklı olsun da 🥰
BelisMelis41 02Zehra23 tesekkurler 🥰🥰 hepimizinki sağlıkla gelsin inşallah 🌺 valla öyle dedi haftaya pazartesı gel dedi korkuyorum ama korkunun ecele faydasıda yok gibi 😂😂😂
02Zehra23 EbrarGK Maşallah 🥰 siz ne düşünüyorsunuz Normal doğum mu ☺️ Dr 40 i beklersek sezaryen doğum olur dedi normal istiyorum ben dedim 38 de suni sancı vereceğiz o zaman dedi bilemiyorum çok telastayim