Merhaba güzel anneler 🤚 bir gün buraya doğum hikayemi yazacağım hiç aklıma gelmezdi ama rabbim nasip eyledi 🤲 daha önce burda çok olumsuz doğum hikayeleri okudum hep korktum , korktugum seyler başıma geldi sizde asla olumsuz seyler okumayın , ben size güzel kısımlarını anlatacağım daha önce hep burdan yazıyordum bebeğimin kilosu zayıf diye daha sonra gönüllü olarak 11 Eylül de sezaryan olmaya karar verdik 💙 11 Eylül sabah 8 de yatışım oldu inanılmaz heyecanlıydım ve o kadar da mutluydum çünkü 5 sene boyunca bu anı bekledim daha önce bebeklerimi kaybetmiştim şimdi bu bebek bana Umut olmuştu , saat 9 buçuk ta ameliyathane indim inanılmaz soğuktu ama hemşirelere benimle konuştukça rahatladım daha sonra 9.40 da doktorum geldi ve başladı 🥰😍 9.43 de bebeğimin ağlama sesi ile dünyam değişti megersem hiç yaşamıyor muşum o an temas yaptık ve hemşire babasına götürdü , daha sonra odama gittim bir süre sonra bebeğim geldi , ameliyattan 6 saat sonra hemşirelerle ilk yürüşü yaptım daha sonra yürümem kolay oldu ve şuan çok şükür evimizdeyiz Allah isteyen herkese nasip etsin 🤲 ben yıllarca bekledim belki ömrümün sonuna kadar da bekleyebilir ama hiç bir zaman inancımı kaybetmedim siz yeterkiisteyin rabbim çömerttir 🤲