Duygu- Kızlar ana kuçagı almalımıyım sizce yoksa gereksiz mi kullanan yada alıp hiç kullanmayan varmı
Mom3834 Duygu- bence en gerekli şeylerden biri. Özellikle sallananlar. Hem gaz icin hem de uyuması icin cok sevdikleri bir şey..
Duygu- Haticezngn https://imgyukle.com/i/MG7bh Ben bundan bahsettim canım kanguru sandınız sanırım ya
DEFNE27 Ben aldm cnm anakucagi kullanışlı baya hele ki kışın dışarı falan çıkıldgnda bebek için çok iyi oluyor
Duygu- DEFNE27 https://imgyukle.com/i/MGdrn Ben bundan bahsetmiştim canım ya sanırım yanlış anladın kanguru zannettin
mutlugebeee Duygu- evet bir de tommybaby’nin var hemen hemen aynısı zaten bu ikisinden birini almayı düşünüyorum