38+5ten selam :) bugün kontrolüm vardı, herhangi bi sancım yoktu. Kanala da tam inmemiş dedi doktor. Sonrasında yürüyüş filan yaptım. Yaklaşık 1 saattir bebek çok hareketli ve her hareketinden sonra anlık kasılma, sancı gibi bişey hissediyorum. Kanala yerleşme olabilir mi acaba ?