Hanımlar merhaba. 2. Gebeliğim ilkinde sezaryen oldum özel egepol hastanesinde. Şimdi nereye elime atsam problem. Ondan isyan edicem. Konak hayata gideyim dedim karataşla birleşiyorlar 3.100 peşin doğum ücreti istiyorlar ama muayene ücreti pahalı. Ege yaşama gittim 2 kere 110 muayene ücreti ama iki doktorda ayrılmış özel yeri var birisinin 350tl. Şimdi nereye gideyim napayım beynim yandı hastane geçtim ücreti biraz önemli ve doktoru. Egepol olmuş 5000 185 muayene ücreti allah için uçmuş her yer bunedir ya