kalbimin_cicegi Gul9227 3 sene önce sezeryan oldum. Doğumdan çıkınca taktılar bezi sonra 1 kere değiştikten sonra orkid takmamı söylediler 2 tane yeterli olmuştu. Haftaya tekrar doğuma gidicem ne olur ne olmaz 3 4 tane almayı düşünüyorum yanıma. Bebek şampuanı olarak da 3 yıldır dalin kullanıyoruz. Bunda da dalin kullanıcam
Sulee_ Gul9227 Depend ilk günler yoğun kanama olduğu zaman rahat oluyor sonrasında kanama azalınca normal orkidede gecebiliyorsun bir paket yeterli
oykumoms Gul9227 yeter yeter sonra.pede donus yaparsiniz ilklerde kanama cok oluyor ya sonra azaliyor cunku
Ssgndz 58 kg ile doğuma girdim m beden depend cok iyi oldu kesinlikle depend kullan hastane bezi çok rahatsız. Bebek sampuanı, pisik kremi ve losyonu mustela aldık doktorumuz tavsıye etti içeriği en temiz buymuş canım
Gonca-y @Gul9227 Ben dün sezaryen doğum yaptım ,ilk başta zaten onlar hasta pedi koyuyor sonrasında yaklaşık 7 saat sonra sizi yürütmek için geliyorlar o sırada alt değişimi yapılıyor ve hasta bezi takılıyor. Depende doğumdan ertesi gün müsade ettiler hastane de 2 adet kullandım sadece.
Derinin-annesi Gul9227 bir paket yeterli bence ama e de de kullanırım derseniz iki paket alın.Benım kananmam cabuk bitmisti.
Pitpite Valla ben ilk doğumda aldım kullanmadım hıc belki bir tane. O da rahat edemedim ama neden edemedim hatırlayamadım şimdi yine alacam birşey ama hasta pedi mı depend mı aşama yine bilemedim atmıştım çöpe elimde kalanları 😑
Feyme16 Gul9227 kizlar herşeyin hazır da ilk gebeliğim sağdan soldan sora sora çanta hazırladım bebek şampuanı lazım oluyor mu hastanede söylemedi kimse alınacak diye yanına
Gul9227 Feyme16 bebisi hastanede yikamiyorlarmis siliyorlarmis ben hastaneye yanima sampuan almayacam