glboskut Merhaba arkadaşlar 24 haftalık hamileyim. 7. haftamdan bu yana Can Hastanesine gidiyorum. Maalesef ücretlere zam gelmiş ve eski ücretin bizi kapsamadığını söylediler 😞
DenizEla glboskut Evet bende can hastanesine gidiyorum yarın 37 haftalık oluyorum zamda biraz fazla olmuş gibi geldi bana açıkçası
Denizannesiii DenizEla merhaba bende can hastaneisne gidiyorum pazarteso kontrolum var fakat zamdan haberim yok muayene ucreti ne kadar olmus
DenizEla Denizannesiii Gizce Muayene ücretine zam gelmemiş kızlar doğum ücretine gelmiş 3150 tl dogum epidural de isterseniz 500 tl de o yani 3650 tl oluyo
Denizannesiii DenizEla aaa 2500du en son.. yapidak bisey yok artik ben ilk gunden beri oraya gdiiyorum degistiremem de mecbur vericez. 😊
DenizEla Denizannesiii Aynen canım mecbur vericez hastaneyi ve doktorumu seviyorum 37.haftada değiştirmek saçma olur zaten hayırlısı hepimiz için :)
Denizannesiii DenizEla aynen hangi doktora gidiyorsunuz😊 bende doktorumu ve hastaneyide seviyorum cok temiz hem yakın. 😊