Powergirls Kızlar gebelik testi yapsam çıkar mı yarin 10.günü catlatma ignesinin test yapıp yapmamakta kararsız kaldim . Etkisi yarin geçmiş olur mu test yapanlar ne zaman yapti ?
Senamasal Powergirls BENİMDE BUGÜN 10. GÜNÜM BENDE YARIN VEYA PAZAR KAN VERMEYİ DÜŞÜNÜYORUM ÇATLATMA İĞNESİNİN 11. VEYA 12. GÜNÜ OLUYOR
cgnduru Powergirls 10 günden sonra etkisi bitiyor ben 12 gün yaptım. 0.225 çıktı bir dahaki regl zamanı 0.100 du.. kan verirsen böyle 100 den 200 den fazla çıkarsa vardır ama benimki gibi 2 3 10 falan yoktur büyük ihtimalle
Powergirls Sksksksks 😑 gecen ay 8.gunjmde değerim 4.75 ti simdi 10.gün daha düşük olması lazımdı değil mi yada olmaması lazım değil mi ?
Powergirls Sksksksks esimi ikna edersem gidip verecem birazdan esim yanaşmıyor adetimi beklememi istiyor gecen ay yalancı gebelik olunca 😑
Omay0707 Powergirls bence de kuzum kendini ümitlendir ama fazla heveslenme sonra cok üzülürsün test varsa yarında yap Birde yaptıgın testlerin resmi varsa bakabilirmiyim önceki ve şimdiki
Powergirls Omay0707 belli olmuyor canım çok silik sanki bitiyor gibi yada yeniden başlıyor gibi anlayamadım kan vermeyi düşünüyorum bugün düşük değerse zaten yoktur yüksekse vardır diye düşünüyorum
Omay0707 Powergirls aynen gecen 4 cıkmış şimdi 10 ve üzeri olursa eğer zaten gebeliktir iğne etkisi oldugunu sanmıyorum
Powergirls cgnduru ama benim geçen ay 8.gunum de 4.75 ti simdi 10.gunum etkisi bitmesi lazim diye düşünüyorum 4 ten az değer gelirse yoktur ama fazla ise vardır diye düşünüyorum 😊
cgnduru Powergirls Powergirls daha önce yapmışsın zaten aynen dediğin gibi duserse yoktur arttiysa hamilesindir tabi inşallah