emfa1803 Kızlar persembe günü tetenoz aşısı vurulacağım. Yarın da covıd 19 asısı vurulmayı düşünüyorum bı sıkıntı olur mu sızce
Sevdaelmc emfa1803 ben covid aşısı vuruldum dün 2 doz tetenoza 1 ay sonra gelin dedi sağlık ocağındaki ebe sizde sorun bir sağlık ocağına genelde biraz ara bıraktırıyorlar
Sedacyln emfa1803 ben 1 hafta arayla oldum ikisinide. tetanoz olmaya gittiğinde hemşireye sor o seni yönlendirir canım
Iby emfa1803 tetonoz asisi hic olmamis miydiniz? Bana olmama gerek olmadığını soylediler en son 2 buçuk yil once olmustum
MinikMucizeninAnnesi Arasında en az 15gün olması gerekiyor. Sağlık ocağındaki ebem ve doktorum öyle söylemişti.
Sevdaelmc emfa1803 biontec oldum çok şükür 2 dozumu da oldum bitti artık ☺️ Sadece kol ağrısı çok hafif halsizlik oldu canım başka da birşey olmadı çok şükür
Terazi90 Sevdaelmc bende panik atak var aşdan ⅗ dk sonra çok çarpıntım oldu sizde varmı böyle bi durum
Totomoto Terazi90 ben bugun vuruldum Öyle oldum Panik atak var bende Bişemi olcK oluyomu aha oluyo diye diye kendim yaptım🤦♀️ Bişe olmayacaksa da panik atakla daha cok oluyo🤷♀️
Terazi90 Totomoto bende öyle oldum sanırım eşimle beraber vurulduk birden kötü oldum dışarı çıkıp yürüdüm sakşnleştim 😞 siz kaç haftalıksınız
Totomoto Terazi90 ben 16 Sen? Eşime dedim sen vurulma birimiz sağlam kalsın😁 kafada bitiyo hersey ama önüne gecemiyoruz🤷♀️
Terazi90 Totomoto bende 16 haftaya yeni girdim canım aynı sayılırız 🙈 aynen öyle kafada bitiyor ama şu kalın kafalarımıza bi anlatabilsek 😂😂🤦🏻♀️böyle olmıcaz
Terazi90 Totomoto yok canım 27 sinde randevum var aslında ama iki gün önce eşimle beraber olduktan sonra hafif pembemsi kanamam oldu belki erken gidebilirim kararsızım 🤦🏻♀️ sen öğrendinmi
Sedacyln emfa1803 yok olmadı zaten daha dün oldum tetanozu. Doktora danıştı hemşire bir problem olmaz dediler ve vurdular canım.