ezgioz Merhaba kızlar büyük ihtimalle sezaryen olacak doğumum şu an 32. Haftadayım hastane çantası hazırlamaya başlayacağım neler önerirsiniz? Ve sezaryen doğumda kaç gün kalınıyor hastanede sizler kaç gün kaldınız ?
aley_ckmk24 ezgioz 48 saat kaldım ben. Yelek mutlaka koyun bir üşüme bir sıcaklık basabiliyor. 2 takım pjama almıştım ama fazladan alt pijama koyulabilir çünkü ped yaraya değmesin diye aşağıya takılıyor önden çıkabiliyor (herkeste aynı mı bilemem bende olmuştu)
MomsZe ezgioz 2 gün kalınıyor. Kendin için hırka ve çorap koymayı unutma genelde bunları atlıyor anneler🐣
Hlyarsln aley_ckmk24 lohusa takımına gerek var mı sabahlık faln acaba yada sadece alt ust takım birkac tane yeterlı mi
Hayal117 2 gün kalıyorsun genelde sezaryan olacaksan beli yüksek çamaşır tercih et yanına nescafe olabilirsin baş ağrına iyi gelir şuanlık bunlar geldi aklıma 😀
aley_ckmk24 Hlyarsln Bende pamuklu sabahlıklı bir takım vardı onu aldım birde önden düğmeli bir kısakollu bir takım almıştım