Bu sabah temizlik yaptim Sonra ogluma kahvalti hazirladim ve sancilarim oldu ama yalanci dogim sancisi ve sidetli kasik agrisi hemen acile gitik bu arada 34+2 haftalikim bebege bakti bebek iyi dedi ama Senin suyun fazla dedi Ve erken dogum riskin var dedi Ama simdilik iyisin dedi eve gidebilirsin ve sancilarin olursa yine gel acile dedi ama unutum.sormaya Dr bu bendeki su neden cok fazla .