Sevdaelmc 21 haftaya girdim kasıklarımda hafif ağrılarım oluyor sanki böyle rahim kasık kısmim ağırmış gibi geliyor bebeğin hareketini göbekte değil oralarda hissediyorum acaba aynı durumu yaşayan var mı
goktugun_annesiii Sevdaelmc Canim o haftalarda benimde öyle oluyordu doktoruma sorduğum da gayet normal rahim genişlediği için oluyor demişti şu anda 23+0 haftalığım arada hala oluyor 🥰
Sevdaelmc goktugun_annesiii çok teşekkür ederim canım tedirgin oldum ilk defa bugün böyle birşey yaşayınca 😍😍
goktugun_annesiii Sevdaelmc hiç korkma canım kanaman olmadığı sürece Allah korusun kokulu akıntın sarı veya yeşil renkte olduğu zmaan da enfeksiyon belirtisi oluyor ona dikkat et normalde belin ağrır kasıkların ağrır korkma gayet normal😘