Sevcansevcan ben daha dogum yapmadim ama etrafimda herkez soler lahusalikta bebegi benimseyemezmis anne esten bile nefret edermis .. bol bol kuran okumak dua etmek gerekiyor ben kurani tam okuyamiyorum o yuzden lahusalik surecimde annem yanimda olucak bizim icin lahusalik surecimizde kuran okucak basimizda . Sen birde babani kaybetmissin isyan etmemeye ozen goster . Yanliz kalma eger kuran okucak kimse yoksa telefondan ac kuran'i . Huzur gelir . Merak etme gecicektir . Sabret 🤲