Mom566 ben 15 Temmuz da covid oldum sancılarım başladı hastaneye yatış yapıldı doğuma kadar hastane de tam bir ay kadar kan sulandırıcı iğne kullandım hep kontrol altında tuttu doktor sürekli nts sabah akşam kalbini kontrol etti her an kalbi durabilir dedi gelişim geriliği başlamıştı 2 hafta sonra tekrar gelişimi güzel gitmeye başladı hastaneden hiç çıkmadım her şey iyiye gidiyor derken nts sonucu kabinin çok hızlı attığını ve her an kalbinin durma ihtimali olduğunu ve acil sezeryana almak gerektiğini söyledi doktorum zaten 21 Ağustos sabahı kasılmalarım vardı ve 28 haftalık doğdu bebeğim 5 gün küvez da kaldı sonra kalbi durmuş eşim hastaneden aldı getirdi bebeğimi artık ardına düşmedim zaten o kadar mücadele ettik elimden geleni yaptım tek bildiğim kalbi durmuş bebeğim melek oldu