Kubraasaf benimde plesanta 20li haftalarda ön duvar diyordu doktor 33 olucaz inşallah hala ön duvarda. Rahim ağzına yakın olmadığı sürece sıkıntı yok. Sacede bebeğin hareketlerini göbek deliği hizasında değilde yan duvarlardan hissediyorsunuz. Doktorunuz bi sıkıntı görse sizi uyarırdı zaten