Merhaba arkadaşlar 13 haftalığım ama felaket karnımın alt tarafı agrıyor kasıklarım da aynı şekilde agrıyor bazen ayağa kalkınca dogrulamıyorum bile neden böyle bir durum yaşıyorum sizce özellikle karnımın alt tarafı aşşgı dan biri asılıyor sanki o derece çok agrı var