Merhaba kizlar napcami bilmiyorum 1 doktra gittim gec adet gormustum sorun yok dedi duphaston ve letu verdi kullandm ama banaa hc bisey aciklamadi sonra catlatma kullandm o ay olmadi letu ve catlatma birdaha yapti sonraki ay gitmedm doktraa bunaldm pskolojik olarak 2 ay once baska bir doktra gittim hicbir sorun yokk kesnlikle ilac kullanmana gerek yok dedi ovulasyon yap dedi bu ay ovlasyon yaptm ama 5 gun gecikmem oldu ve sancim oldu doktru aradim izindeyim dedi baska bir doktraa git dedi gittim beta 2.30 muayne etti bisey yok bebek yok dedi ama catlamamis cok kucuk yumurtalarn var dedi polikistik over dedi ama bisey yok sorun yok dedi 5 gun oldu adet olmadim duphaston kullaniyorum simdi ama hic bir adet belirtisi yok ben napicm lutfen birsey soyleyinn 🥺🥺🥺