Sevgili anneler merhaba . Ben 35+2 haftalık gebeyim bugün bebeğimin hareketlerini neredeyse hiç hissetmedim . 1 saat önce acile geldim kan ve idrar verdim . O ara nst çekildim nst de sancım çıktı ama benim çok hafif kasık ağrım vardı sadece . Doktor bi serum takalım sonra açıklığa bakacağım dedi ve ben açıklığa bakılmasından çok korkuyorum . Burda bazı anneler açıklıktan sonra kanamaları olduğunu söylüyor ve bu beni çok ürkütüyor . Açıklığa tam olarak nasıl bakılıyor bilen yardım etsin lütfen