Tugce-dh şuan 29. Haftadayım 1 ay önce yavaş yavaş başladık. Odasını annemler aldı. bende ilk zamanlar giyeceklerini özellikle Zıbınlarını yenidoğan ve 3 ay aldım . Ama tulumları takımları 6 ay aldım . Bir liste yaptım araştırıp alıyorum. Kıyafet konusunda herkes çok alma hediye gelir diyor ama yine de mağazada ya da nette görünce dayanamıyorum 😉 Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻