Kızlar ben 4+4 haftalığım bugün akşam üstü biraz kanamam oldu doktorumu aradım korkulacak birşey yok dedi yarın erkenden gel ultrasonla bakalım dedi ama kanama devam eder ve sancım olursa gece haberleşelim dedi böyle birşey yaşayan var mı korkuyorum yardımcı olur musunuz 😔