Snglyd Clostiridium merhaba.sanırım doğum yapmışsınızdır.lateral vertikül genişliği bende de çıktı.sizin değerleriniz düşmüş müydü.bebeğiniz şimdi nasıl??
Clostiridium Snglyd merhaba degerler inip çıkıyordu ama çok şükür kızımı sağlıkla kucağıma aldım.Sizin degerler kac?iki taraflı mi
Ozgee123 Clostiridium herşeyi normal canım doktor korkma bişey olmaz dedi ama artadabiliyormuş sonuçta bu oran o yüzden korktum
Ozgee123 Clostiridium teşekkür ederim canım benim rabbim hepimizin miniğini korusun sağlıcakla alalım kucağımıza
Merveneg Ozgee123 Seb Kızlar benimde 21. Haftada 8.2 bi kaç hafta sonra 8.7 ölçüldü şu an 31. Haftaya gireceğim. Ölçtürdüğümde 7.1 çıktı. 10 un altındaysa endişe etmeyin. Çok kafama taktım çok üzüldüm ama keşke o kadar takmasaymışım. Sağlıkla kucağımıza alacağız çocuklarımızı 🌸
Seb Merhaba benimde sol tarafta 9,2 cıktı benimde erkek baska hic sorun cikmadi bendede 2 hafta sonra kontrole cagirdi olumsuz dusunmemeye calisiyorum