Kızlar 17. Haftamdayım oturup kalkınca kalcamda acı oluyor basınca sol tarafında magnezyumda kullanıyorum aslında ama gittikçe artıyor. 17. Haftamla beraber ne çok sorun yaşar oldum bir benmi böyleyim Acaba yaa randevumada 20. Haftamda gidicem detaylıya 🤷🏻♀️🤦🏽♀️