DEFNE27 Kizlar 32+6 haftlk hamileyim ihsal ve beyaz akıntım oluyor katı halde vajianmda ağrı ve baskı oluyor nedir bu sizce? 1 hafta sonra ben 14 saatlik. Otobüs yolculuğna cikcam çok korkuyorum doğum mu yaklaşıyor?
Rmyssa DEFNE27 bebek vajinaya baskı yapıyor çok normal korkmanıza gerek yok ☺️Akıntı da normal 9 ay boyunca oluyor korkmayın ☺️
Pnar80 DEFNE27 ben 35 haftadayım bugün gittim sağ tarafimda o kadar ağrı vardı sağ ayağını kaldırıp esofmanimi bile giyemiyorum agrimasinin sebebi bebeğin kafası oradaymış bu ağrıların hepsi normal dedi ama yürürken bile iki büklüm yürüyorum 😔 senin dediğin şikayetler bende de vardı normalmis
Fulyacanferit DEFNE27 DEFNE27 korkma o baskı normal ama uzun yolculuk doğru değil artık.gitmeye mecbur musun canım ?
DEFNE27 Rmyssa öylemi 😴 teşekkür ediyorum cnm birden beyaz akıntım olduğunu görünce çok korktum 🙏öyle olsnda aman başka türlü erken doğum falan olmasn
DEFNE27 Pnar80 aynen cnm eğilip kalkmada insan zorlanıyor normal olsnda bende korktm acaba doğum belirtisimi diye ilk gebeligim tecrübe yok biseu yok sonuçta teskekrler içimi rahattlnz 🙏😴☺️
Rmyssa DEFNE27 ishal sorunu da oluyor artık koştur koştur WC gitmekten yoruldum zaten koşamıyıeum da 😅bazen kabız çoğu zaman ishal oluyorum bende ya o neden oluyor anlamıyorum
Pnar80 DEFNE27 yok hayır ağrım çok fazla iki üç gündür uyanırken sağ elimi ağrıdan açamıyorum bide bu.cikti 😔 bugün baktık eklem yerlerim şişmiş
DEFNE27 Fulyacanferit evet malsef cnm dogudym eşim asker ailemin yanına gitmem lazm.hastane için ve doğum sonrası 40 liga kadar ailemde kalmam için mecburiyet yani çok zor olacak ama bilmiyroum Allah yardm eder insllsh
DEFNE27 Rmyssa aynen cnm. İhsal kötü durum geçen kuru kahve limon denedim faydasi oldu tekrar deneyecegim galiba öyle gözüküyor
Fulyacanferit DEFNE27 Allah yardım etsin. En azından her molada mutlaka yürüyün çok önemli bu . Yolculukta su için diycem ama çok sık tuvaletinin gelebilir. Sürekli az az da olsa su yudumlayıp arada hareket etmeye çalışın. Allah’a emanet