Woman3535 Kızlar 3 hafta önce tetanoz aşısı oldum ilk başlarda ağrı fazla yoktu ama 1-2 gündür aşı olduğum yer ağrıyo morarmıştı zaten biraz sağ tarafı şişlik hâlâ var neden olabilir başına gelen var mı ?