Kızlar 1eylülde çatlatma iğnesi yapıldı 2eylülde de aşılamam oldu doktor 14. Gün kan verirsin dedi ama benim aşılamadan tam iki hafta sonra yani dün pembeyle karısık akıntı geldi adetim başlıyor diye kan vermedim bugun sabah yine akıntıyla beraber kahverengi geldi ve aksamüzeri bir nokta kan devamı yok progestan kullanıyordum devam etmelimiyim adetim gelmedi hala bu nedir yaşayan var mı ?