papatyaanneee Kızlar yarın yatışım olabilir sabah nstye giricem duruma göre doğuma alınabilirim. Dua edin benim için sağ salim yarın doğumum olur inşallah 🙏😍
Esrakly papatyaanneee nts nasıl oluyor bide ne zaman yapılıyor ben 31 haftalığım ondan soruyorum bende davalık nts felan hiç olmadı
papatyaanneee Esrakly Daha erken sizin için bir sıkıntınız olmadığı müddetçe o haftalarda olmuyor zaten. Benim 37+0 da başladı nst
papatyaanneee zeynepin_annesiiii Tam olarak nasıl ne olacağı belli değil bugün nst çektiler doktor yarın sabah bir daha çekicem bu şekilde çıkarsa yatışını yapıcam sabah hazırlıklı gel dedi bende ne olacağını bilmiyorum
zeynepin_annesiiii papatyaanneee anladim canım hayırlısı 🥰 doğur inşallah 39 40 haftadan sesleniyorum çok zor 😥