Bu durumda olup doğum yapan arkadaşlar ; kaçıncı haftanızda doğum yaptınız ? Bebek yoğun bakıma girdi mi ? Ameliyat sonrası nasıldı ? Çok kanamanız oldu mu ? Bildiğiniz şeyleri paylaşırsanız benim gibi kendini yiyip bitiren annelere çok yardımcı olursunuz 🤯