Blueedreamssx Gnerbeb_12 27 haftalığım aynısı bende de oluyor bebek geliştiği için diyaframa baskı oluşuyor
aselnannesi Gnerbeb_12 38+3 haftadayim yatamıyorum bile nefessiz kalıyorum gerçi otururken ayni ama neyse😒Bir cozum de bulamadim bu duruma varsa bilen bana da söylesin 🤭😂
Mrsdettr Ben 33+2 haftalık gebeyim bende de çok fazla var ama normalmiş bebek büyüdükçe baskı yaptığı için nefes darlığı yapıyormuş 🥰