Selam kızlar 3 ayı bitirdim 4. Ayıma girdim hamileliğimde ilk gebeliğim değil 2. Gebeliğim ama bu defa çok çok farklı. Herşeyden tiksiniyorum midemin bulanmadığı bir an bile yok 2 dk önce canımın çektiğini 2 dk sonra yemek istemiyorum 76 kilo ile hamile kaldım 72 kiloya düştüm yiyemiyorum herkes psikolojik olduğunu söyledi ama yiyecek eşya insan herşeyden midem bulanıyor eşim annem kayınvalidem herkes peşimde pervane birşeyler yiyeyim diye sırf midem bulanmasın diye yanımda eldiven takıyorlar herkes çabalıyor ki normalde asla mıymıntı biri değilim herşeyi yerim ama şimdi çok sevdiğim şeylerden nefret eder oldum sevmediklerimide hala sevmiyorum ve artık psikolojim bozuldu ne yapmalıyım aranızda aynılarını yaşamış olan varmı