Efsabozdag Serap91 benimde prensesim geliyor ben 12+4 de ogrendim cinsiyetini ikili tarama testinde 😊😊 saglicakla alalim insallah meleklerimizi kucağımıza 🥰
Efsabozdag zuleyhaemre doktorunuz cok iyiyse ve profosorse isinde ultrason cihazida cok iyiyse goruyor tabi bebeisinizinde gostermesi lazim 😊