Merhaba benim gebelikte beraber vücudum miyom üretti 5 miyomum var 25 hafta içindeyim hatta 13 14 arasi kanamam oldu hastanede yattım süreci hep yatarak geçiriyorum gecen sanci cikti yatıyorum igne progestan kullanıyorum. Ameliyat zorunlu sezeryan olacak ama nasıl olacak blmyrm bize de dua edin🙏🙏🙏 🤲
Siz miyom dejenere olmuş olabilir agri yapar o hafif mi ağrınız bıkmıyorum ama mümkün olduğunca dinlenin progestan vermiştir iğne.