Kızlar 15 günlük bebeğim var çok kötü pişik oldu sık sık banyo yapıyorum Bepanthol kullanıyorum ayriyetten doktorun yazdığı kremi kullanıyorum ama fayda etmiyor çok kötü bir şekildedir kizarrik.. önerileriniz var mı ne yapsam geçer sizler ne kullandınız lütfen yardımcı olun