Tugba07
İlk 3 ay bende yoğurt vs yiyemiyordum ekşi ekşi tat geliyordu o zamanda gün kurusu günde 2 tane yemeklerden sonra yiyordum bi de kuru kayısı var ya annem onu da kaynatıp hoşaf yapıyordu içine kuru üzümle hem faydalı hemde bağırsaklarıma çok iyi geliyordu. Düşük tehlikem olduğu için dr kabız olma dedi o yüzden bu çabalarım 😊