Zehrayenianne Merhaba anneler bebeğin odası için ıslak mendilini bezini kremini koymaya şirin sepet ve kirlilerini koymaya sepet bakıyorum şirin erkek bebek işi önerisi olan var mı ♥️
bahtnurr1 Zehrayenianne BİM’e gemici desenli galan gelmişti birde Migros’ta yaz temalı gibi vardı. Ebebekte 20-30₺ boyutlarına göre hasır gibi vardı 😊
Merve2333 Bugün bim e gelmisti aldım ben gri olanlardan hatta dizdim bile o kadar tatlı ki kaldiysa bı bak istersen
Gzmm14 Merve2333 Ay bugündü demi ya bende alıcaktım tamamen aklımdan çıkmış 🤦🏼♀️ Güle güle kullanın 😅