Ilossuzun bunu bende duydum ge korkuyrm hiç aşı olmadim olmayi da düşünmüyorum, kocam ikinci doz asisini 3 hafta once yaptrdi sey bile düşündüm, acaba ilk doz aşısını olmadan once mi hamile kaldim yoksa oldktan sonra mi hamile kaldim diye, cok tedrgn oldum