Seher-4 Gestasyonel diyabet olabilir.Bende 10 haftalıkken şekeriminn sınırda olduğunu öğrendim.O günden bu yana diyet yapıyorum ve şeker ölçümü yapıyorum. Bu konuyu ilk etapta detaylıca kadın doğum uzmanınızla görüşün , zaten gerekli görürse sizi endokrinoloji bölümüne yönlendirecektir.