Fatmacbc 37.haftamı dolduruyorum şuan erken doğum riskim vardı zaten 33+3′ten beridir . Doktor tetikte ol dedi akıntım koyu afedersiniz sümüksü gelmeye başladı acaba nişan gelmeden önce böyle olup sonrasında mı nişan kanlı şekilde geliyo 🤷🏻♀️ Onu öğrenmek istiyorum en azından bilgili olurum