Leylaayla
Benim bugün 5+1 ve çok fazla kanamam oldu acile gittim doktor ultrason ile muayene etti. Kese yok dedi ama kan sonucumda beta 1200 çıktı iki gün önce 539 du.. Bi ilaç verdi düşük riskine karşılık kullan dedi. Düşük olabilir dedi. Şuan kanamam biraz daha iyi çok şükür 🙏🏻