Merhaba 32+1 gebeyim dün kontrolüm vardı dr hala dönmemiş dedi 🥺.. var mı benim gibi olan dr tavsiyede bulundu mu benim DRum çocuk son zamana kadar dönebilir annenin yapacağı birşey ile dönmez dedi yürüyüş yapabilirsin hareket amaçlı ama dönme çocukla alakalı dedi 🤔🤔 ve bir şikayetin yoksa nst ye 36 başlayacağız dedi siz neler duydunuz bu haftada giden var mı hadi bilgilendirelim birbirimizi😁😁