Zuhalhlt merhaba ben cola bagımlısıydım , hamile kalır kalmaz bıraktım 1 yudum içmedim çünkü içsem gerisi de gelir biliyorum eşim de cola bagımlısı ama evde cola olunca benim ne kadar zorlandıgımı anladı artık eve almıyoruz o işteyken dısarda içiyor , yani tavsiyem göz görmeyince gönül katlanıyor :)