8 haftalık hamileyim. Normalde pek su içmem. Ama 1 aydır içim yanıyor resmen. Asla bir bardak kesmiyor. Gece de öyle. Bazen saat başı, en fazla 3 saatte kesin wc için kalkıyorum. Her kalkışta su da içiyorum. Sabaha kadar 7 kez kalktığım oluyor. Gündüze razıyım artık. Gece uyanmak çok kötü. Su içmeyeyim diyorum gece ama dayanamıyorum. Son aylar nasıl olacak bilmem. İlk hamileliğimde bu kadar olmamıştı. Umarım bir sıkıntı yoktur